Guusje en Gert-Jan clubkampioen 2018

Net als vorig jaar was het clubkampioenschap bij PC Varus een spannende strijd tussen Guusje van Schilt en Bente Bruil. Moest Guusje vorig jaar in het overall klassement genoegen nemen met de tweede plek omdat Bente in de barrage van het springen sneller was, dit jaar eindigden ze wederom gelijk en gaf de hogere dressuurscore van Guusje de doorslag. Guusje verscheen in de ring met Chico en Bente met Sky High.
Met een eerste plek in de dressuur en een tweede in het springen, pakten Gert-Jan Heinen en Goliath net als vorig jaar de titel bij RV Varsseveld. Wederom troefden zij Julliët Wentink af, die Finn had gezadeld.

Bekijk meer foto's in de rubriek Fotogalerij. De gedetailleerde uitslagen staan in het pdf-bestand.