Jean-René Luijmes en Ester Blekkink bij opening bodem

De eb- en vloedbodem op ons clubterrein 't Vlakkee wordt op zaterdag 29 april 2017 feestelijk in gebruik genomen. Onder de eersten die de grote arena gaan betreden, zijn dressuurruiter Jean-René Luijmes en springamazone Ester Blekkink; zij hebben hun medewerking toegezegd voor een optreden tijdens de opening.
Nadat de gemeentelijke vergunning begin maart 2017 rond kwam, kon de aanleg van een all weather bodem starten. De weergoden waren ons goed gezind, zodat er zes weken later een geweldige wedstrijdbodem ligt van 72,5 x 45 meter. Meteen is onder meer de omheining vervangen en de verlichting aangepast.
Naast genieten van de clinics van Luijmes en Blekkink kunnen de genodigden en bezoekers op 29 april rondsnuffelen op de tweedehandsmarkt met paardensportartikelen. Tevens is er de finale van de bloembollenactie: wie heeft de meeste bloembollen verkocht en wint de paardendeken? En wie de hoofdprijs in de verloting? Bij de openingsfestiviteiten worden vooral de ponyruiters betrokken. Het programma begint om 13.00 uur en duurt tot 15.30 uur.
Het hoeft geen betoog dat de realisatie niet was gelukt zonder de hulp van vele leden en niet-leden. Gelukkig kon het bestuur rekenen op de inzet van mensen met een hart voor de vereniging.