Regio-indoorkampioenschap 2015 paarden

De eerste dag van de Regio Gld. kampioenschappen paarden was vrijdag 30 jan. in Brummen.
Voor onze club kwam daar Mieke Naberink met Chesspoint in de baan.
In de eerste proef Z2 reed ze een fantastische score bijeen 69.41% en kwam ze bij beide juryleden mooi aan kop te staan. Geweldig!
Daarna mocht ze starten in de 2e proef, de K�r op muziek. Omdat de voorbereiding daarvoor niet optimaal was en de verrassing groot, kwamen daar puntjes wat lager uit, maar in de totaalscore is ze toch heel mooi 4e geworden en heeft zich gekwalificeerd voor de KNHS kampioenschappen. Super!!!
Op zaterdag reden de dames in de klasse B t/m M2.
Marian Navis Vrogten liet op deze dag zien dat de successen die ze ook al deze zomer boekte met het paard Enjoy, geen toevalstreffers waren. Dit keer wist ze in de klasse M2 met dit paard het reservekampioenschap te behalen.

Heel goede prestaties!
proficiat en veel succes in Ermelo!

Voor het springen gingen onze leden met paarden dit jaar op 13 en 14 febr. naar Nijkerk om te strijden voor de titels. Op het laatste moment kreeg ook Yvette Jurjus nog een uitnodiging om mee te doen.
Juliette Wentink en Marieke ten Elsen wisten in de klasse B de barrage te bereiken.
Amber Klein Gunnewiek in de klasse L, en Ester Blekkink met 3 paarden in het Z en ZZ mochten terugkomen in de 2e manche, maar helaas wilden de balkjes in Nijkerk niet boven blijven liggen, dus zat er voor hen dit keer geen mooie klassering of afvaardiging in.