Kring indoor selectie 2014-2015 Varus

Dressuur: Vier kringkampioenen bij PC Varus!

In de klasse B d/e wist Julia Zwaanenburg met Maxima het kringkampioenschap op naam te zetten. In de klasse L1/C werden Silke Bruil en haar pony Berkhofs Fly High kringkampioen In de klasse M1 D/E veroverde Joanne Koch met Beauty Star deze titel. Kristy de Roo werd met haar pony Tom in het M2 D/E kringkampioen en behaalde met Holthausen Elessar een 2e plek.
Tevens zijn afgevaardigd naar de GK Niek Heinen klasse B/C Iris Hoffman klasse L1 D/E Thessa Gilbers klasse L2 D/E en zijn Tara Zwaanenburg (L2 D/E)en Romy van der Veen M1 D/E 1e reserve.
Ook bij het springen waren er successen.
Maar liefst 6 combinaties van PC Varus mogen gaan strijden op de Gelderse kampioenschappen.
In de klasse L/C wisten Silke Bruil (zie foto) en Berkhofs Fly High het kringkampioenschap op naam te zetten
In de klasse L-D/E wisten Romy van der Veen met Gispa Charisma, Julia Zwaanenburg met Maxima en Kristy de Roo met Tom een startbewijs te behalen ( 2e reserve is Sophie Wasseveld)
In de klasse M-D/E mag Isa Bulten met Madonna van de Ijsseldijk van start. Bente Bruil staat 1e reserve in de klasse B-A/B.
We wensen iedereen heel veel succes op de Kampioenschappen!