Herfstvakantie: Ponykamp

Van 20-22 oktober waren we te gast in IJzerlo voor ons Varus ponykamp.

Op de eerste dag kregen de kinderen Eventingles van Eddie Sticker. `s Middags kwam Jeanet Brinkman de kinderen begeleiden om hun pony na te schilderen `s Avonds werd er een douanespel georganiseerd.
Op dag 2 reden de 29 kinderen verdeeld over 4 groepen een mooie buitenrit van 10 km door de omgeving Ijzerlo waarbij helaas de laatste 2 groepen het niet droog hielden .`s Middags werd er voor de liefhebbers een paardentaart gemaakt en `s avonds was er een quiz.
Op de laatste dag kwam instructeur Jean-RenÚ Luijmes om dressuur les te geven en hierna werd er druk geoefend om een mooie circusact met en zonder pony in elkaar te zetten. 's avonds was er de circusvoorstelling van de kinderen. Hierbij werden ook de ouders en gezinsleden uitgenodigd met aansluitend een erg gezellige en smakelijke barbecue.
Alle dagen werden de heerlijke en uitgebreide warme maaltijden verzorgd door Sindy`s Catering.
Onze activiteitencommissie, Evert Jan, Ilse, Benjo, Jeanet en Annechien bedankt voor jullie inzet en creativiteit.
En ook manege Hippisch Centrum de Achterhoek willen we bedanken voor jullie gastvrijheid!